Hyundai pospieszy się z modyfikacjami układu przeniesienia napędu, który okazał się przyczyną problemów Thierry;'ego Neuville'a. Belgijski były wicemistrz świata już w piątek musiał porzucić nadzieje na dobry wynik, tracąc sześć minut, jadąc tylko z przednim napędem. Z kolei Volkswagen zastanawia się, co stało się z wałem napędowym Latvali.
W przypadku Neuville'a doszło do wycieku oleju z układu. Hyundai zrobi wszystko, by ten problem nie miał prawa powtórzyć się w Meksyku, w kolejnej rundzie WRC.
"Mieliśmy wyciek oleju z chłodzenia układu, więc wszystko się zatarło. Ten problem był w stu procentach po naszej stronie." - przyznał szef zespołu, Michel Nandan. "Prowadzenie przewodów nie było odpowiednio zabezpieczone, jeden element się poluzował i pozwoliło to na ubytek oleju. To była jedna cześć, która będzie musiała zostać zmieniona na Meksyk, przed testami. Taki jest plan."
"Mamy nową chłodnicę i zmienimy też poprowadzenie przewodów." - dodał Nandan.