Zespół M-Sport dołączył do konkurencji, która go wyprzedziła czasowo, i rozpoczął testy nowego Forda Fiesty WRC na rok 2017.
Testy w Hiszpanii odbywały się na szutrze. We Francji przejazdy odbywają się natomiast na nawierzchni asfaltowej.
No wszystko fajnie Eric nabija kilometry bo trzeba mu tego,a Fiesta sprawdzana jest pod kątem niezawodności bo mam nadzieję,że testy pod kątem osiągów przeprowadzał będzie Tanak. W przeciwnym razie auto Malcolma odpadnie z gry.Tanak to obecnie najszybciej jeżdżący Fiestą WRC człowiek na ziemi więc Malcolm musi mieć to na uwadze inaczej M-Sport zniknie z WRC
Spokojnie docierają informacje, że Tanak też prowadzi testy ale nie jest on oficjalnym kierowcą M-Sportu i może dlatego cicho-sza. Gorsza wiadomość jest taka, że ze wszystkich samochodów na 2017 rok Fiesta na ten moment wygląda na najwolniejszą, chociaż to może wina testera a nie potencjału samochodu. Najlepsze wrażenie robi Cytryna C3 i może być czarnym koniem w przyszłym sezonie. VW i Hultaj myślę na podobnym poziomie a największą niewiadomą jest od dawna testowana Toyota i jej skład.
Nie wiem czy jest sens sadzania Tanaka za kółkiem Fiesty 2017, przecież tylko fabryczni kierowcy będą mogli podróżować bolidami WRC 2017. Kierowcy prywatni mają pozostać z starych wersjach...
Też słyszałem,że tylko fabryczni będą mieli nowe auta więc jazda pozostałych starą generacją nie ma sensu. To nie dobry krok dla mistrzostw szczególnie teraz gdy wprowadzają takie szybkie auta i dołącza kolejny producent
ogólnie te wrc to jest gówno nie masz kasy nie jeździsz co jest z Evansem nie ma nie jezdzi Camili ma kase jeździ bez wyniku ale jeżdzi